Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

my god!!

Av Madelene Larsson - 2 januari 2011 15:53

min fyra åriga dotter springer runt och skriker MY GOD!!! hela tiden, vart får dem allt från.

Hon varvar detta med spotify...hon vill höra i like to move it...i like to movit.....aghh efter typ 3 gånger på raken med den låten fick jag knoster.

Igår såg vi typ 3 sekunder på en reklamfilm och hon skriker apoteket....och man undrar varför hon vid två års ålder kunde säga försäkringskassan...tv tv tv....

Ska nog ta en tv fri vecka eller två, tror ni hon går med på det?? nää det tror inte jag heller men skam den som ger sig...Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

gi

Av Madelene Larsson - 2 januari 2011 15:50

började dagen med gi gröt och till lunch blev det en omellet med lax och paprika, men va fan ska man göra till middag då??? Ide torkan är stor....Är inte ett dugg hungrig heller, svårt att få i mig en hel omelett. ...

Av Madelene Larsson - 1 januari 2011 17:59

Efter nyår drar jag och typ en miljon människor i gång att banta, jag kör med gi. vågar knapt skriva detta men startvikt 115kg...ååå fy fan!! Nu djävlar ska kilona bort, jag har redan fixat friskvårdskort på jobbet så nu ska här tränas och simmas...

Av Madelene Larsson - 1 januari 2011 17:46

Jaha då vart det 2011... sicken nyårsafton det blev då. Maken jobbade till att börja med, jag och barnen städade och pysslade lite under dagen. Nik kommer hem och vi börjar med maten, fondue och potatisgratäng..ok ingen av barnen äter av maten, t- ...

Av Madelene Larsson - 10 december 2010 11:29

mycket har hänt sedan jag bloggade senast..borrningen av bergvärmen är klar, vi har bytt tak .... Lilleman har börjat på dagis och jag har börjat jobba igen. Jag oroade mig så mycket för att börja jobba igen efter min mamma ledighet, men det blev e...

Av Madelene Larsson - 10 december 2010 11:26

Super bra namnskylt och gratis för oss som bloggar super!!! sök på www.aktiebolagnu.se. ...

Presentation

Jag och min älskade familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards